Аутсорсинг офісного друку

Вибираючи рішення аутсорсингу друку, компанії вивільняють більше часу для концентрації на основній діяльності, посилюють захист інформації, а також заощаджують витрати на друк.
Аутсорсинг офісного друку - це послуга по забезпеченню максимальної ефективності процесів друку для вашого бізнесу. Управляйте бізнесом, а не принтерами!
Основні переваги Аутсорсингу друку для замовника:
Жодних інвестицій в покупку БФП та принтерів
Клієнт отримує в користування на період контракту нову техніку професійного рівня від провідних світових виробників (Xerox, HP, Canon, Epson та інші).
Проактивний сервіс
Неперервність процесу друку за рахунок проактивного сервісу, підтримки резерву витратних матеріалів та підмінного фонду обладнання.
Більше часу IT фахівців на стратегічні задачі
Аутсорсинг друку допомагає клієнтам вивільнити IT та адмін ресурси для вирішення безпосередньо завдань основного бізнесу.
Додатковий захист інформації
Захист інформації шляхом більш досконалого контролю над процесом друку (авторизація користувачів, запобігання ситуацій з помилковим друком та з забутими на пристроях документами з конфіденційними даними).
Скорочення витрат на друк
Використання PRO техніки з низькою собівартістю друку, а також використання апаратно-програмних рішень для управління процесом друку (примусовий двосторонній друк, управління кольоровим друком тощо).
Етапи взаємодії:
1
Аудит поточного друку
Проведення безкоштовного Аудиту.
2
Підсумок аудиту та пропозиції з оптимізації
Підбір оптимального обладнання, ПЗ та пакету послуг, враховуючи потреби клієнта.
3
Впровадження узгодженого рішення
Інсталяція та налаштування обладнання та програмного забезпечення.
4
Підтримка
Інструктаж персоналу, сервіс, витратні матеріали та запчастини.
Основні умови Аутсорсингу друку від ITCare:
Варіант А
Варіант Б
Варіант В
ЗАМОВТЕ ПОСЛУГУ БЕЗКОШТОВНОГО АУДИТУ ВСІЄЇ ДРУКУВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ПРЯМО ЗАРАЗ!
Давайте поспілкуємось?
Ми Вам передзвонимо впродовж наступних 15 хвилин!
Ваше Імя
Ваш телефон
Розгалужена регіональна мережа сервіс-партнерів дозволяє нам здійснювати якісну і оперативну сервісну підтримку в національному масштабі з необхідним рівнем SLA (Service Level Agreement) в кожному обласному, районному центрі і в невеликих населених пунктах.