Сервісне обслуговування територіально розподілених офісів
Підтримка ефективного і безперебійного функціонування IT обладнання по всій Україні.
Підписавши контракт на сервісне обслуговування всіх підрозділів компанії, ви отримуєте кваліфіковану сервісну підтримку всього парку офісної техніки, системного обладнання, IT інфраструктури і безпосередньо користувачів на всіх локаціях в межах України.
Переваги договору сервісного обслуговування
Професійний сервіс, висока якість розв'язання різнопланових задач.
Гарантовані строки вирішення інцидентів з контрактними зобов'язаннями постачальника послуг (Service Level Agreement). Оперативне вирішення кількох інцидентів одночасно.
Єдиний контракт і канал для звернень по всіх питаннях забезпечення неперервної роботи техніки, IT інфраструктури й підтримки користувачів.
Вивільнення внутрішніх IT ресурсів компанії для більш важливих задач розвитку бізнесу.
Відсутність витрат на забезпечення IT-спеціалістів технікою, інструментарієм, ПЗ і робочими місцями.
Просте та ефективне управління бюджетом. Контроль витрат підрозділів.
Можливість інтеграції з Service Desk замовника.
Звертайтесь, ми підберемо пакет послуг, згідно з вашими вимогами!
Ми оперативно виконаємо сервісні роботи по техніці, як для гарантійних так і післягарантійних звернень, забезпечимо витратними матеріалами, допоможемо користувачам налагодити роботу з обладнанням, а також здійснимо інші сервісні активності з врахуванням специфіки вашої компанії.