Сервіс та розширена гарантія

Сервісне обслуговування територіально розподілених офісів.

 

Підписавши універсальний  контракт на сервісне  обслуговування всіх підрозділів компанії,  Ви отримуєте кваліфіковану сервісну підтримку всього парку офісної техніки, системного обладнання, IT інфраструктури і безпосередньо користувачів на всіх локаціях по території України. Ми оперативно виконаємо сервісні роботи по техніці, як для гарантійних  так і постгарантійних  звернень, забезпечимо витратними матеріалами, допоможемо користувачам налагодити роботу з обладнанням, а також здійснимо інші сервісні активності з врахуванням специфіки Вашої компанії.

 

Переваги  договору  сервісного обслуговування :

 

  • Професійний сервіс, висока якість вирішення різнопланових задач, не обмежені компетенціями одного чи кількох спеціалістів.
  • Гарантовані строки  вирішення інцидентів з  контрактними зобов’язаннями постачальника послуг (Service Level Agreement). Оперативне вирішення кількох інцидентів одночасно.
  • Єдиний контракт і вікно для звернень по всіх питаннях забезпечення неперервної роботи техніки, IT інфраструктури і підтримки користувачів.
  • Вивільнення внутрішніх IT ресурсів компанії для більш важнливих задач розвитку бізнесу.
  • Відсутність витрат на забезпечення IT-спеціалістів технікою, інструментарем, ПЗ і робочими місцями.
  • Більш просте і ефективне управління бюджетом. Контроль витрат підрозділів.
  • Можливість інтеграції з наявним  сервіс деском замовника.